periksenunelmaduuni-kcm-jarbvenpaa-logo

Järvenpään K-Citymarket valittiin marraskuussa 2019 maailman parhaaksi ruokakaupaksi kansainvälisen ruokakauppa-alan asiantuntijaorganisaatio IGD:n toimesta. Tunnustus on alalla hyvin arvostettu ja ensimmäinen voitto Pohjoismaihin.

”Hienoja videoita hän teki, mutta ikävä kyllä hän kuvasi etupäässä itseään.”

- Markku Hautala, kauppias

Peris pyrkii someguruksi maailman parhaaseen kauppaan, Järvenpään K-Citymarkettiin

Järvenpään K-Citymarket etsii somegurua, joten Peris hyppää apajille Periksen Unelmaduuni -ohjelmasarjan yhdeksännessä jaksossa. Viikko Periksen työpäivän jälkeen kauppa valittiin maailman parhaaksi ruokakaupaksi. Kuka siitä ottaa kunnian?

– Kuulin, että he ovat tällaisessa kilpailussa ehdolla, niin sanoin, että katsotaan, mitä asialle voin tehdä. Se taisi riittää, Peris kertoo.

– Peris kävi varmistamassa voiton tarkastamalla, että paikat on kunnossa, kauppias Markku Hautala kommentoi.

Maailman parhaassa ruokakaupassa toimii yli 180 ammattilaista, joille keskitaso ei riitä. Järvenpäässä asiat tehdään priimalleen ja kaupan alalle muodostuneet kuplat puhkotaan kerta kerran jälkeen. Kauppojen toimintamalli on muuttunut suuresti viimeisen viiden vuoden aikana. Asiakkaat odottavat kaupalta eri asioita kuin kaupat on aikaisemmin tarjonneet, mikä tuo uudenlaisia haasteita.

Tällä hetkellä kauppias Hautala etsii kaupalleen somegurua, joka tuntee sosiaalisen median sopukat ja sokkelot paremmin kuin omat taskunsa. Periksen kädet jo syyhyävät, onko tässä hänen etsimänsä unelmaduuni?

Peris ei saa ensi-istumalta työpaikkaa, mutta hänelle annetaan mahdollisuus osoittaa osaamisensa yhden päivän aikana. Ahkeran ja toimeliaan päivän päätteeksi Peris esittelee tuotoksensa ylpeänä kauppiaalle vakipesti mielessään.

– Hienoja videoita hän teki, mutta ikävä kyllä hän kuvasi etupäässä itseään, Hautala kertoo.

Vaikka unelmaduuni jäi Perikseltä sivusuun, niin työpäivä Järvenpään K-Citymarketissa oli antoisa. Ei ole sattumaa, että paikka on valittu maailman parhaaksi ruokakaupaksi.

– Siellä oli todella hyvä meininki ja mukava työporukka. Yksittäisenä yksityiskohtana kauppias tarjosi koko työporukalle aamupalan yhteisessä tilassa, josta lähdettiin liikkeelle. Tuollaiset asiat huomaa työilmapiirissä ja kaikki tykkäsi tehdä duunia. Ruokakaupoissa jokainen päivä on erilainen, välillä on vilskettä ja välillä ei, Peris sanailee.

Jos näet olevasi mainio someguru, joka hoitaa homman paremmin kuin Peris, niin kannattaa hakea paikkaa Järvenpään K-Citymarkettiin.

Maailman paras kauppa, jossa työskentelee 180 huippuammattilaista hakee ehkä juuri sinua työkaverikseen!

Someguruna tehtävänäsi on tuottaa luokkaa maailmanluokan sisältöä maailman parhaasta kaupasta. Pääset loistamaan pääosin Järvenpäässä, mutta myös reissaaminen kuuluu työnkuvaan. Pestin aikana tulet tekemään 1-3 ulkomaanreissua sisällön merkeissä.

Jos pärjäät parhaiden seurassa ja olet valmis ja innokas oppimaan uutta, niin hae ihmeessä!

Katso lisätiedot ja lähetä hakemus

Puhelimitse lisätietoja voit kysellä seuraavina ajankohtina:

pe 27.12.2019 klo 10.00 – 12.00

pe 3.1.2020 klo 10.00 – 12.00

Kaikki videot

Jaa tarina

Share on facebook
Share on linkedin

Kampanjasta vastaa Sportspot Oy

Sportspot on Suomen laajin urheiluvaikuttajaverkosto. Missionamme on parantaa työntekijä- ja asiakaskokemusta tuoden uusia näkökulmia sekä tuoreita ajatuksia kohderyhmällesi mielenkiintoisten persoonien avulla. Inspiroivien puhujiemme joukosta löydät viestillesi kasvot.

Tavoitteenamme on luoda konsepteja, jotka herättävät tunteita ja nostattavat innostusta. Innostus onkin asia, jota haluamme vaalia ja korostaa, sillä uskomme innostumisen olevan tie onnistumiseen. Sportspotin arvot, joukkue, uteliaisuus, rohkeus ja energia, näkyvät kaikessa tekemisessämme.

Me lähdemme mielellämme tekemään kanssanne timanttista yhteistyötä. Ota siis yhteyttä!