periksenunelmaduuni-lujatalo-logo

Yhdessä rakentaen. Lujatalo on Suomen suurimpia rakennusliikkeitä. Rakennamme uudet asunnot ja toimitilat. Erikoisalaamme on korjausrakentaminen ja kiinteistökehitys.

”Ehdottomasti suosittelen Lujataloa työpaikkana. Itse kiinnitän ensimmäisenä huomiota ihmisiin ja työilmapiiriin. Kun itse olen jonkinlainen huumorimies, niin oli kiva nähdä, että niin oli pomotkin. Ei siellä kravattia hirveän kireälle kiskottu.”

- Juha Perälä

Saako Lujatalo rakennettua asuntoja samaan tahtiin kuin Peris myy?

Periksen Unelmaduuni -ohjelmasarjan ensimmäisessä osassa Peris tekee nostalgiatripin viidentoista vuoden takaiselle työnantajalleen Lujatalolle. Ensimmäisen työpäivän perehdytyksessä Peris jo soittaa suutaan, että saako hänen työnantajansa rakennettua taloja samaan tahtiin kuin hän niitä tulee myymään.

Peris ehti aiemmalla Lujatalo-urallaan saneerata yhden kohteen Tampereella. Perehdytyksen jälkeen Peris asettelee harteilleen asuntomyyjän pikkutakin ja hänet lyödään suoraan myyntikohteeseen Vantaalle.

– Olihan siinä jännä fiilis, että saneerauksen sijaan pitää nyt saada se kämppä myytyä, Peris sanoo.

– Kyllähän Periksen luontaiset ominaisuudet eli ulospäin suuntautuneisuus ja positiivisuus pääsi mukavasti työtehtävässä esille. Hän suoriutui oikein hyvin asuntomyyjän tehtävistään, Lujatalon brändi- ja viestintäjohtaja Jussi Hirvelä kertoo.

Väkeä myyntikohteeseen lappaa miltei ovista ja ikkunoista. Kaupatkin ovat viimeisiä silauksia vaille valmiit, mutta…

– Ei ihan riittänyt valtuudet viedä sitä kauppaa loppuun, mutta kuulemma oli aika monta halukasta ostajaa. Sain kuulla, että 99% tarkkuudella kämppä on myyty, Peris hymyilee.

Rakennusliike Lujatalo Oy kuuluu Luja-yhtiöihin, joka on yksi Suomen suurimmista rakennusalan konserneista. Erilaisia hommia riittää konsernin sisällä aina itse rakennuksesta myyntitöihin.

– Ehdottomasti suosittelen Lujataloa työpaikkana. Itse kiinnitän ensimmäisenä huomiota ihmisiin ja työilmapiiriin. Kun itse olen jonkinlainen huumorimies, niin oli kiva nähdä, että niin oli pomotkin. Ei siellä kravattia hirveän kireälle kiskottu, Peris kertoo.

Periksen Unelmaduuni -kampanjan tavoitteena on yhdistää työntekijät ja työnantajat nostamalla esiin erilaisia työtehtäviä, samalla kannustaen ihmisiä etsimään omaa unelmaduuniaan. Hirvelän viesti nuorille, jotka etsivät paikkaansa työelämässä on itsetuntemus.

– Siinä sopii kysyä, että mikä aidosti kiinnostaa ja minkä tyyppiseen tekemiseen omat ominaisuudet parhaiten istuu. Jos vaikka kiinnostaa asiakastyö ja on vielä sen lisäksi ulospäin suuntautunut, niin siinä on jo oikea polku asuntomyyjäksi, Hirvelä kiteyttää.

Kaikki videot

Jaa tarina

Share on facebook
Share on linkedin

Kampanjasta vastaa Sportspot Oy

Sportspot on Suomen laajin urheiluvaikuttajaverkosto. Missionamme on parantaa työntekijä- ja asiakaskokemusta tuoden uusia näkökulmia sekä tuoreita ajatuksia kohderyhmällesi mielenkiintoisten persoonien avulla. Inspiroivien puhujiemme joukosta löydät viestillesi kasvot.

Tavoitteenamme on luoda konsepteja, jotka herättävät tunteita ja nostattavat innostusta. Innostus onkin asia, jota haluamme vaalia ja korostaa, sillä uskomme innostumisen olevan tie onnistumiseen. Sportspotin arvot, joukkue, uteliaisuus, rohkeus ja energia, näkyvät kaikessa tekemisessämme.

Me lähdemme mielellämme tekemään kanssanne timanttista yhteistyötä. Ota siis yhteyttä!